Hemma från en grym resa

Jag kom hem igår !
Var ju allra först i Ullared med min familyy i 2 dar, sen direkt åkte jag med johan och company på 5 dagars semester !


Vi var först i Askersund 1 dag, sen åkte vi vidare mot Göteborg, va hos någon bosse kände i 1 dag som låg utanför götet sen åkte vi vidare mot campingen kärralund (lisebergsbyn), första dagen åkte vi paddan och tog det bara lugnt, vi hade asfint väder !!! dagen efter åkte jag och johan på en shoppingrunda i nordstan! sen direkt efter det åkte vi alla till liseberg och trängdes med allt folk som också va tvungna o va där.. haha va ju kanonväder så I don't blame them.
Dagen efter åkte vi till Smögen, ligger efter västkusten nånstans, va jättefint där. Dagen efter det åkte vi till Örebro (gustavsviks camping) och va där sista natten innan vi åkte hemåt !


vart ett litet äventyr men jag har haft det så bra !
det var en liten kort sammanfattning om min vecka i husvagn, fler bilder kommer inom kort , promise!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0