Turkey 5&6

September 20

21 september

Lördag: Poolen, alanya, shopping, kebab

Söndag: Stranden va inget för oss, konstig sand och smutsigt vatten, dock varmare där än i poolen, men fick bli poolen sen.
Fixade oss och drog in till alanya för käk på bästa Bistro Bahama. 1:a på Tripadvisor bland bästa restaurangerna i Alanya. Håller med verkligen, så himla god mat, finfina drinkar och rolig personal!
Sen tog vi en drink på någon annan restaurang, sen en till på en krog som bara va dryg för det va svinhög musik men inget dansgolv, drinken som skulle smakat piggelin smakade bara sprit. Vidrig ....
Kollade in alla möjliga ställen men var mest på Robin Hood, vid ett rnb-ställe.
Det var kul fast ändå inte som jag hade velat tyvärr.
(Sista bilden är på en ros som jag fick utav någon söt liten gubbe som verkligen insisterade med o ge mig rosen haha)

Turkey dag 3-4

18 september

Jag och Johan firade 4 år denna dag❤️

19 september

Torsdagen spenderas som vanligt först vid poolen, käk, sen lite shopping i Alanya.
På kvällen tog vi oss ner till strandbaren och tog en drink blev bjudna på några drinkar och shots haha

Fredagen: första saken vi gjorde va:
sola.
Började sen spöregna så vi drog in, sen väntade vi in turkisk afton som inte va lika bra som jag hade tänkt .. Kallt va det ute på kvällen också men men

Turkey dag 1&2

Dag 2

Sammanfattning av hela vår resa kommer sen!

Malin & Matthias bröllop 16 augusti!

Detta va för snart en månad sen då Johans syster och hennes då pojkvän gifte sig!!
 men bättre sent än aldrig va?
Och sen va det ju så fint bröllop så jag måste ju lägga ut några bilder från det!

Nedan är dagen efter då vi åt frukost och de öppnade paket. Lika tårfyllt då som dagen före.

Det var så fint och roligt bröllop, så himla glad att jag fick komma!!

Jacka från Zara

Har en huge crush på min nya jacka som jag köpte i Göteborg på Zara. Kommer trivas bra i denna gosjacka

Göteborg❤️

Dag1

Dag2

Dag3

Vi åkte på en liten weekend mitt i veckan som jag bjöd Johan på, det var min studentpresent till honom från mig!

Första dagen kom vi dit runt halv tre med tåg, checkade in på hotell Radisson Blu, vilade oss lite sen gick vi ner till Nordstan.

Andra dagen, gick vi en stund på stan igen sen tog vi en spontanare till Universeum.

Tredje dagen fick bli en lugn morgon, checkade ut från hotellet och drog en snabbis till Liseberg med en åktur i flumeride och sen spelade vi lite och som ni såg på en bild så vann jag faktiskt!! Första gången i mitt liv så förstå att jag va stolt haha! 2 kg M&Ms, behöver säkert det haha.... Men gott va/är det!
Vårt tåg gick kl sex så va väl där till iaf fem.

Har haft tre helt underbara dagar i Götet med min sambo❤️

PS.glömde såklart min bästa kamera hemma så fick bli mobilbilder tyvärr.. Men funkade helt okej det med