sjukhuve

japp, jag är sjuk som fan.
hemma från jobbet idag och blev hemskickad igår.. har vart sjuk i 2 veckor, lär ju få nån medicin om jag inte slutar snora, nysa och ha ont i halsen snart ...!

 

Menmen vill berätta att det har kommit fram lite planer för nästa vecka och veckan efter det!
Först ska jag till Ullared med min kära familj i 2 dar!! sen när jag kommer hem därifrån drar jag med min pojke och hans familj till fina göteborg i en vecka! GÖTT

 

Och öjjjj, jag ska få ett nytt rum ! (vill helst flytta härifrån, vilket vi ska göra vilket årtionde som helst... men detta får duga, för jag hatar mitt nuvarande rum)
och jag har planerat det typ hela dagen, vad jag vill köpa till det och så haha, försöker hitta inspiration, det ska iaf bli vitt sen får vi se !

 

 

Det va allt för mig, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0