1 februari

 
Nu är äntligen fitnessfighten över ! 
har vägt och mätt mig idag, gjorde det aldrig igår för hade inte tid på morronen.
 
Den största skillnaden är väl hur jag har formats genom denna månad, har inte hänt så jättemycket på centimeter och vikt. Men jag är sjukt nöjd ändå, för känner mig mycket säkrare i mig själv, känner mig mer fit än vad jag någonsin har vart och har hittat träningsmotivationen !
Jag ska fortsätta käka nyttigt efter denna månad , men det får bli GI-metoden, detta var lite för extremt och jag kom inte så långt med det när jag va i skolan, så på så sätt har det vart svårt att klara dehär. 
 
Om skolan skulle ha bättre skolmat och om jag inte har fuskat med drickan, om jag inte hade fyllt år, och om jag hade tränat exakt varje dag så hade det nog vart ännu större skillnad, men trots allt så har det blivit en liten förändring. Är en bra bit påväg men är inte riktigt där jag vill vara ännu, men I keep on going 
 
Resultatet av en månad med fitnessfighten (med lite fusk) :
Vikt: 59,6 kg -> 59,01 kg
Lår: 57 cm -> 55 cm
Höft: 92 cm -> 88 cm
Midja: 72 cm -> 70 cm
Arm: 24 cm -> 25 cm
 
MINA VÄNNER, min planering för idag är att:
  • Käka en STOR fet tallrik med glass, grädde & frukt
  • Måla min "nya" säng !
  • OCH HA SÅ JÄVLA KUL PÅ KROGEN och fira allt bra som har hänt denna vecka!!
Är så lycklig nu så vet inte vart jag ska ta vägen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: elli belli booo

FAN VAD DUKTIG!! BÄSTA BENNY BOO gräätiz

Svar: TACK BÄSTASTE DUUUU hihih
Jenny Nerf

2013-02-01 @ 15:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0