Min älskade

 
Igår fyllde min finaste ägodel 18 år ! 
så han måste såklart få ett litet eget inlägg ♥
 
Min "lilla" pojke har blivit en stor pojke (man) nu , du är värd allt i världen gånger 1000. 
känner mig lite tönt, men är fan sjukt kär, "fast" vi har vart tillsammans i snart 2,5 år. du är den bästa människan man kan ha i sitt liv, lämna mig aldrig ♥ 
gjorde denna tårta till johan, en karl-gustav fast lite special på johan lilla vis
 
PS. han gjorde körkorts-teoriprovet idag, han fick ett fel, blir man förvånad? nej haha men jag är stolt som fan och peppar han till fredag då han ska kö upp. !
 
ni har otur ni som inte har en johan, skulle inte klara mig utan, thats for sure ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0