Nu börjas det på allvaaaar

så nu ska jag va världens drygaste människa och dryga med de orden alla andra studenter har gjort genom alla åren när det är dehär sista dagarna kvar
 
OCH SÅ FINNS DET DOM SOM HAR, FLERA HUNDRA DAGAR KVAR !!
kändes så sjukt skönt o säga/skrika de fina orden igår , wääää nu är jag taggad, känns så overkligt att det är min tur nu...
 
  • 31 dagar kvar till studentkryssningen 
  • 98 dagar kvar till studenten
nedräkningen har officiellt börjat 
 
100-dagars va sjukt kul igår, men så jävla mycke folk haha, gick ju inte o dansa utan att få en armbåge i pannan, men en småsak ba juuuu!
men idag mår inte huvudet riktigt som jag vill, och va tvungen o gå upp lite tidigare än vad jag hade velat... skaplit sliten må jag säga.
Men så värt det, jajamensan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0