21 oktober 2013 - KÖRKORT & fin mässa

 
Finns det någon skönare känsla än att veta att man ÄNTLIGEN har ett jävla körkort?! Trodde fan aldrig haha, för några dar sedan så var jag så inställd på att jag skulle kugga igen... MEN AAAAAA SÅ GLAD!
 
Fattar fortfarande inte att jag har körkort....
skjutsade hem syrran från jobbet men då va brorsan med i bilen men det va ju en känsla bara det! Men imorrn ska jag köra Själv till jobbet, lite skrajsen faktiskt men så skönt o ba veta att jag kan ta bilen hem utan att få skuldkänslor över att mamma eller pappa ska hämta mig senare! Det måste va bland de skönaste faktiskt!
För hatar att de ska behöva gå upp o skjutsa mig kl 5 på morgonen och åka in o hämta mig från jobbet klockan 19 på kvällen.. nångång kommer det ju hända eftersom de kanske behöver båda bilarna men inte lika ofta och det är så skönt för mig, för det värsta jag vet är att behöva kräva massa saker utav mina föräldrar. MEN NUSÅ
 
 
 
SÖNDAG:
Va på Änglamässan i Wenströmskas matsal igår, fick lite flashback from the "good old days" haha. 
Men mässan va väldigt fin, mycket konstigt folk dock, fast också mycket trevligt folk.
Köpte en fin drömfångare och magnetörhängen som tydligen ska vara bra för något haha! 
Fick även kontakt med min mormor genom ett medium (som är min granne) som va där och sålde lite sådana sittningar och annat smått. Det var sjukt coolt & fint och jag blev så rörd men samtidigt så lättad över att jag fick veta att hon verkligen är där, att hon vet att jag saknar henne varje dag, fast jag håller det inom mig ganska mycket.. Det var så mycket som stämde in på mormor, jag blev så glad och skrattade över vissa grejer som va så mycket mormor så det va sjukt. Så orättvist med jävla äckelcancer.
Mormor som va så frisk annars... 
Jag önska att hon bara kunde komma tillbaka i några år till, för jag saknar henne verkligen så himla mycket.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0