16 september 2013 - Random


Är lite sugen på att öppna bloggen igen, helt plötsligt så vill jag bara skriva av mig.Börja om lite, just nu är mitt liv ganska stelt, händer inte mycket,har börjat träna men jobbar konstiga tider så hinner knappt det, fast jag vill så gärna köra stenhårt med det.. Har beställt massa saker från gymgrossisten, så när det kommer så vill jag verkligen bara kötta, mår inge bra utan träning och bra mat, blir helt nere o slö, fast det är ju också för att jag inte hinner träffa mina fina vänner så ofta som jag egentligen vill. Saknar att kaosa och bara älska livet för stunden, det var längesen jag hade riktigt jävla kul, utan ångest dagen efter...
Behöver leva! och det är snarast!! Vill inte bli vuxen och tråkig, känner mig redan sjukt jävla äckligt tråkig, det är fan inte bra alltså.. 

HAR ÅNGEST ÖVER LIVET OCH JAG VILL INTE HA DET SÅ

ni som går i skolan nu och får träffa era vänner varje dag uppskatta det och njut så inåt helvete, jag saknar det, att faktiskt antränga sig lite att se bra ut, nu ser jag ut som en påse skit varje dag. Trodde livet skulle bli enklare efter skolan, det är bara tråkigt nu, det jag önskar är antingen att bara flytta härifrån, backa tillbaka tiden eller åka nånstans bara. Kul o vara fast i ramnäs och sura liksom, är nog inte ensam om den tanken.


Ändå är jag fortfarande kvar här. Det är Johan som får mig o stanna, annars vet jag inte vart jag hade tagit vägen, hade nog inte varit kvar här.


Nu har jag skrivit av mig, knappt någon som kan läsa detta men ja nej skitsamma :):)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh saknar dig!! Vi går ut nästa helg då??

Svar: saknar dig meeeeed!! Ja om jag orkar för nu ska jag jobba på fredagen också.... Men jag kan försöka kriga baaaaa!
för jag vill kaosaaa
Jenny Nerf

2013-09-19 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0