Är så himla tacksam♡

 
Har kommit så mycket närmare massa vänner och känner mig så lycklig, trots nedgångar och tröttsamma dagar, men jag är som sagt sjukt tacksam över det som jag har nu idag. 
Har inte samma ångest som jag hade för 1 år sen, jag känner mig mer avslappnad och känner liksom ba whatever life goes on typ, det minsta hindret är inte så stort som det var för ett år sen, det är det där lilla som jag bara hoppar över, hur lätt som helst. Töntigaste meningen, men kan inte förklara det på ett bättre sätt haha! 
 
Men jag älskar de människorna jag har runtomkring mig, ni är bäst♡
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Love you!!<3

Svar: Finaste sofia, love you too!<3
Jenny Nerf

2014-01-12 @ 22:20:46
Postat av: Elli

Du är BÄST gumman!! love u

Svar: Älskade du, love you tooo!
Jenny Nerf

2014-01-13 @ 17:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0