Sommarplaner?

Planer jag önskar att jag kommer att ha i sommar, vissa som är 100% planerade och vissa är bara sådana som jag önskar kommer att existera så småningom eller bara tips på vad jag kanske kan hitta på, om någon vill med mig på de sakerna förstås.
 
Klara planer i sommar:
95ornas student 5 juni √
Summerburst 13-14 juni √
Johans systers bröllop 16 augusti √
 
Semester v27-v29 (önskemål/tips då)
Roadtrip till någon bra/fin/awesome/häftig destination.
Hyra en husbil med typ 4-5 pers och köra genom Sverige o ba bo på typ olika rastplatser eller asbilliga campingar.
Åka till London i ba typ 3-4 dar och shoppa sönder.
Utomlandsresa
Fira Anna som fyller 20 år i juli, så jävla fett någonstans på någon kickass-club i Sverige. OBS! Ej Västerås.
 
Så om någon vill göra några utav dessa planer med mig, hör gärna av er..
Vill inte att mina semesterdagar ska vara tråkiga utan några planer alls... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0