Mamma ❤

Min mamma, är den absolut bästa människan i mitt liv.
Hon förtjänar bara det bästa, men har haft mycket att fightas emot hela sitt liv. Något hon inte borde behöva få/ha fått utstå.
Borde gå åt andra hållet nu, men så verkar det inte bli. Det enda jag vill för henne är att hon ska få leva ett lyckligt smärtfritt liv...
 
Min mamma, fick reda på för ca ett år sedan att hon hade en stor tumör i hjärnan (som har suttit och vuxit till sig i fleraflera år), godartad, men som orsakade blackouts och smärta. Hon opererades när jag var i Turkiet för ca 2 veckor sedan.
Hon fick komma hem förra veckan.
 
Imorse fick jag reda på att hon var inne på akuten igen. Den känslan finns bara inte.. 
Fick reda på att hon mår helt okej nu men har tappat känseln på höger sida, mest i armen, att hennes styrka försvann liksom.
De vet inte vad det kan vara, så jag är ju livrädd. Känns inte som något farligt nu, men just att de inte vet vad det är, är ju mest skrämmande.
Hon ringde mig nyss, och man hörde hur rädd och ledsen hon var...
 
Min mamma förtjänar inte dehär, Ingen förtjänar dehär. 
 
Jag älskar dig mamma, du ska bli bra, finns inget annat alternativ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0