Göteborg❤️

Dag1






















Dag2
























Dag3













Vi åkte på en liten weekend mitt i veckan som jag bjöd Johan på, det var min studentpresent till honom från mig!


Första dagen kom vi dit runt halv tre med tåg, checkade in på hotell Radisson Blu, vilade oss lite sen gick vi ner till Nordstan. 

Andra dagen, gick vi en stund på stan igen sen tog vi en spontanare till Universeum. 

Tredje dagen fick bli en lugn morgon, checkade ut från hotellet och drog en snabbis till Liseberg med en åktur i flumeride och sen spelade vi lite och som ni såg på en bild så vann jag faktiskt!! Första gången i mitt liv så förstå att jag va stolt haha! 2 kg M&Ms, behöver säkert det haha.... Men gott va/är det!
Vårt tåg gick kl sex så va väl där till iaf fem.

Har haft tre helt underbara dagar i Götet med min sambo❤️  



PS.glömde såklart min bästa kamera hemma så fick bli mobilbilder tyvärr.. Men funkade helt okej det med



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0